upinthestar

Alla inlägg under juni 2011

Av Tilda - 22 juni 2011 18:45

Heej alla goa !


Ibland undrar ja varför allt ska vara så komplicerat för ? Och varför inser man inte att det bästa man har redan finns där förens det försvinner ? undrar varför det ska vara så. Jag hade det underbaraste i mina händer o sen släppte jag bara iväg det, Blir så galen ibland på det där. Att det alltid ska behöva bli så. Nu får ja ingen ro ska man behöva leva med det resten av sitt liv eller ska man våga fråga om det är försent , frågar ja ju får ja ju veta om det är kört eller inte o kan bearbeta därefter. Frågar ja inte kommer ja ju aldrig o få veta . Usch ja inte lätt alltså. Kan bli helt knäpp på sånt här, ja borde ju bara vara modig o fråga kan ju inte blir mer än ett nej ?! Men endå lite feg är man endå.

Aja vi får väl se hur det löser sig .


lite tankar sådär.


Ni får ha det så bra !

Bye Bye

Av Tilda - 13 juni 2011 21:55

Heeej alla glada ,

Nu jävlar e de dags igen för lite uppdatering ! Blir bara dom senaste dagarna kommer inte ihåg allt endå haha

Nu är det sjuuuu dagar eller en vecka om man vill säga det istället tills planet flyger o de blir kaos på cypern ;D Ja åker nämligen då wooohoo o får äntligen träffa underbara SARA !!! Ska bli grymt naaajs veckan efter där så blire Peace & Love med syster ännu mera underbart !


HIHIH Så nu ni jaa har lagt om kosten ialf , äter smoothie varje morgon med knäckebröd o kalkon , därefter soppa till lunch eller sallad beror på vad ja känner för o samma sak på kvällen fast de blir lite mera då blir bara så denna vecka sen vet ja inte ska försöka äta bra mat både på cypern o P&L men vi får ju se hur det går ;) haha går ialf varje daaag , en mil igår och 7,5 km idag inte helt fy skam tycker ja !

Känns sköönt ialf


Men sen så ska man ju vara duktig o de va ja va iväg o pantade o handlade lite mat o sådär men sen skulle ja tvätta ! o då äre de ju klart man tvättar allt man  behöver o alla handdukar behövdes tvätta så ja passade på ! Men så kom ja ner i tvättstugan o bara öste in allt i första maskinen o fyllde på men då såg ja hoppsan de lyser inte den fungerar inte .... Dumma maskin Alltså så ja fick inte ut mina kläder igen så dom ligger kvar där. Jaja tänkte ja får väl ringa imorgon o be dom komma o fixa det. Sagt o gjort ja gick ut o gick o sen gjorde mat. När det var dags för duschen trot eller ej men maskinen som mina kläder ligger i innehåller alla mina handdukar !! SÅÅÅÅ himla typiskt hahah fy fan men gick rätt okey endå med en liten handduk !


Aja ska ner imorgon när ja vaknar o se om de hänt något annars får ja gå o fylla på mobilen  o ringa doom , så ja får mina grejer o kan tvääätta , ja behöver de hahah


Aja liten uppdatering ialf , vi hörs mera de ska komma bilder oxå ska ni se ;)

Men ha det bäst

Bye Bye

<3

Av Tilda - 9 juni 2011 01:15

Sara Varga-Spring för livet


Du säger att du har förändrats
Att du aldrig menade att slå
Du säger att  allt har förändrats
Om jag ville, så skulle jag förstå
Man skadar inte den  man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Jag lever med mina  minnen
Och sår som ingen kan se
Jag lever med mina minnen
Försöka  glömma är ingen idé
Man skadar inte om man älskar
Vilket du faktiskt säger att du gör

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå tillbaka, det  är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du  kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå

Du skadade hela mitt  väsen
Du sa att jag alltid gjorde fel
Du klagade på hela mitt väsen
Tills jag inte längre var hel
Man skadar inte om man älskar
Vilket du  faktiskt säger att du gör

Spring för livet om det är dig kärt
Att slå  tillbaka, det är det inte värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå

Och  jag älskar livet
Det får du inte ta ifrån mig
För om nu hat är motivet
Så finns där inget hat hos mig

Spring för livet om det är dig kärt
Att  slå tillbaka, det är det aldrig värt
Du kan inte förändra, du kommer aldrig förstå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå
Det enda du kan göra är att gå

Ovido - Quiz & Flashcards