upinthestar

Alla inlägg under november 2011

<3

Av Tilda - 29 november 2011 20:15

<3

Av Tilda - 28 november 2011 20:19

Av Tilda - 28 november 2011 18:57

Heeej människor!


Sådär ja nu har ja en tuff vecka framför mig. Men det känns positivt endå. Snart har ja gjort mina fem veckors praktik. Känns himla tråkigt tiden har gått så himla fort. 

Helgen var underbar! Så himla bra julkonsert så det är inte sant. För duktiga. 

Träffade Sara o Veronika på söndags kvällen. Oj ja det var oerhört skönt måste ja säga. Inte träffat dom sen ja fyllde o de är över en månad sen så det behövdes verkligen!!! Bättre en liten stund än ingen alls.

Men vi har bokat in den 10:e så då blir det grejer då. JÄVLAR vad vi ska göra kaos.

Två veckor så nedräkning börjar ! Likadant är det nedräkning till den 23:e. Åh ja har mkt mumsigt att se framemot ;)


Känner mig nöjd. Väldigt nöjd med mig själv. Imorgon jobbar ja 12-20 Hoppas det finns o göra annars blir det väldigt segt. Men så är det.

Fan. ja vet inte vad ja ska skriva om haha


Vi hörs !


Bye Bye 

<3

Av Tilda - 26 november 2011 16:30

Av Tilda - 25 november 2011 19:24

Heeej!


Sådär ja ! nu har ja 1 dag kvar sen får ja oxå helg i några timmar. har gått super bra på praktiken. Inget ja vill berätta om dock bara att det går super bra. o vi har så roligt. Det är så bra människor där. Både patienter o personal! Sjukt skönt. 

Igår åkte ja till Örebro efter ja slutat o åkte till WUC. Träffade alla lärare igen o de va himla roligt o se alla igen. Var en bra kick kan ja bara säga. Tema i mitt hjärta. 


Träffade även mamma syskonen o den tokiga hunden. Otroligt skönt fy fan. Tågresan till Örebro tog miljoner år. Men fram kom ja ialf; O i tid vilket man inte kan räkna med haha

Jaa men ni så kul va de, ja orkar inte skriva nått de FREDAG , o ja ni vet vad det innebär, fast inte för mig då då.. Ja får vänta till tionde dec;) då jävlar.


Men Helgen spenderas första på praktiken sen hem till Örebro därefter söndag ska ja sooooova. Kanske beror på lite vad som ska hinnas med! haha 


Men vi hörs ! 



 

Snuttan , hon har inget skägg längre. Så hon ser ut o ha världens minsta huvud o största kroppen.



 

<3

Av Tilda - 24 november 2011 16:00

<3

Av Tilda - 23 november 2011 16:00

Av Tilda - 22 november 2011 20:44

Heeej! 


Idag har varit en riktigt bra dag! Cyklade till praktiken , var fullt upp ialf hela förmiddagen, var i princip helt självständing tömde allting o fixade. Så kändes himla bra, blir mer o mer sånt för varje dag. Men min patient åkte ner till onkologen idag:( Kändes jobbigt dels för ja känner henne nu o för att hon har gett upp hoppet om livet o vill inte leva mer. Kändes jobbigt o bara lämna henne. Men ja hoppas hon får tillbaka lite livsgnista o kämpar vidare. Förstår henne oxå om hon vill ge upp bara för att det varit så mkt motgångar.

Men men ni får vi se vilka ja får ha imorgon , om ja ska fortsätta på samma eller inte, det får vi se då.


Ialf Juste cyklade hem från praktiken o direkt när ja kom hem så på med träningskläderna o sen var ja ute o sprang !! Så sjukt jävla duktig är ja. Sprang bara 2,5 km men det är ja nöjd med. Gud ja känner mig verkligen stolt för att ja ens tog mig ut. Det ger mig ny motivaton. HEJA !


Var o hämtade min klänning idag oxå , ja precis ja fick bara en för den andra var tydligen slut på lagret. Typiskt men ja sparar några kronor ialf de är ju positivt. O ännu bättre var att klänningen satt riktigt bra bara ja får bort lite midja så är ja hel nöjd. Ja kommer vara sjukt snygg på nyår bara så ni vet ;)


jaja har kollat två avsnitt till av Vänner o det är så himla bra ! Ja älskar den serien. 

Nu måste ja sova snart men känns lite jobbigt att ha inte hinnar prata något med min man:( Han slutar nio o ja ska sova senast halv tio så de blir lite tajt.  Men på söndag är ja ledig. Bara o ha tålamod!


Men ha det så bra! 


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards