upinthestar

Alla inlägg under januari 2012

Av Tilda - 11 januari 2012 19:03

Heeeeej


Japp idag var jag iväg till skolan o träffade Anna. Blev lite gjort men Gud var har ja gjort av min motivation. Så sjukt skoltrött, det har jag nog aldrig känt. Jag vill inte behöva tänka på tentor eller plugga plugga plugga . Vill inte köpa böcker vill inte behöva tänka på att jag måste. Jag vill jobba tjäna pengar kunna göra saker och inte jämt behöva tänka på hur mycket pengar man har. MEN för att det ska funka måste jag ha min utbildning så det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.


Så imororgon är det eftermiddagss tenta . Vet inte vill inte o kan inte men några poäng kan man ju få.  Men ska ut och gå innan ialf och det känns himla bra nu typiskt när jag väl varit ute varje dag i över en vecka så ska man åka bort men när ja kommer hem igen efter Barcelona så kommer jag ha lite pengar att kunna äta lite nyttigare mat. Är sjukt sugen på spenat med ägghalvor i. haha det är faktist gott. 

Men det går framåt ialf. Var verkligen inte taggad på att gå idag men  hör och häpna jag gick endå. Så känner mig otroligt nöjd med mig själv. Vilket jag kan behöva eftersom det går så sjukt dåligt att plugga aha. 


Ja ni små människor. Undra om jag ska sticka en stund ?! Tror jag ska göra det. 

Ni får ha det så bra så hörs vi.


Bye Bye 


Av Tilda - 10 januari 2012 22:13

Heeej!

Nämen det var ett tag sen men sånt är livet.

Har nog haft tidernas bästa jul och nyårshelg. Tänker aldrig i livet återberätta den för det orkar jag inte och kommer antagligen inte ihåg allt så det får vara. Men det kommer väl bilder inom någon snar framtid. Kanske.


Nu har jag en såndär tråkig vecka framför mig, Imorgon är det onsdag iof men det är tenta vecka x 3. På torsdag har ja kvalitativ metodteori ( ja, ja vet kursnamnet låter tillomed tråkigt.) Sedan på fredag har ja läkemedelsberäkning och farmakologi. Men sedan väntar en rolig kurs Faktist. Inte ironisk nu. Patologi Läran om sjukdomar. Riktigt intressant ska det bli.


Men först. En vecka i Barcelona med underbara syster. Åker om 6 dagar. Ska bli så sjukt underbart skönt att komma bort från Sverige ett tag. Bara lämna allt och komma hem med nya tag. 

Imorgon blir det til skolan för att träffa Anna med lite intensiv plugg på förmiddagen. Kan behövas får mindre gjort när ja är själv hemma. 


Ja men ni får ha det så bra . Bjuder på en bild från jul.


 


Japp, har inget redigeringsprogram så ni får stå ut .


Bye Bye 

.

Av Tilda - 3 januari 2012 17:22





Jag har världens bästa pojkvän <3

Ovido - Quiz & Flashcards