upinthestar

Alla inlägg under juli 2011

Av Tilda - 31 juli 2011 23:17

Heeeeeeeeej !

Shoooo alla !

Igår va det en riktigt fin dag ! Ialf på kvällen va det underbart väder så vi grillade . mycket mysigt Veronika kom förbi oxå o det gillades starkt  ; kyckling färsk potatis o tsatziki ! Kan inte bli bättre ; Efterrätten blev vin o jordgubbar mm MUMS

Därefter gick vi upp o spelade lite Herkuels på playstation o lite mys på det.

Blev inte så himla sent o Veronika sov kvar . Lite snack om allt möjligt o sen dog vi i sängen haha  PUSS på den kvällen !


Idag har inte hänt så mycket , Denna söndagen är sista söndagen på länge som är en seg dag . Kan ja ju bara säga nu är ja tillbaka så nu är det bara att sikta mot toppen ! Längtar faktist lite till Västerås o min lägenhet , ska bli skönt o komma hem sen men  än så länge får ja snällt stanna kvar i Örebro.  Inte helt fel det heller . Mamma o syster är underbara <3

Synd bara att Schira blir borta hela veckan , mycket roligare o ut o gå när man har med henne , men men bara o ta sig i kragen ; Fast ja är faktist taggad så det ska bli naaajs o få komma igång igen. Nu blir det plugg o träning som gäller för hela slanten ;


Ja ni inte så roliga uppdateringar än men det kommer ; försöker bara komma in i att uppdatera regelbundet; 


Nu finns det inte så mycket mera o säga men vi hörs snart igen !


Bye Bye

Av Tilda - 29 juli 2011 20:25

Heej alla människor !

Yeeees nu är det så att det är över o ja kan börja va människa igen ; Fick lite ryck igår efter flera veckors sängliggande o städade lägenheten o va riktigt duktig , kändes skönt för nu börjar ja komma tillbaka ;


Igår satt ja oxå några timmar o pluggade vilket ja behöver för nu är det inte långt kvar till tentan , hoppas ja klarar den så ja kan gå vidare ! I höst blir det hård satsning på skolan .

Hmm jaa ni nu blir det en lugn helg antingen hemma eller hos mormor o morfar! Sen nästa vecka ska ja försöka rida lite innan ja åker tillbaka till Västerås.

Tips på bra jobb vore schysst när man pluggar heltid . Kan ju inte jobba mycket dagar men gärna kvällar o helger. Behöver hitta något o spara pengar till både en utlansresa med syster o Afrika resa ! Saknar afrika så enormt mycket , vill bara åka tillbaka  o stanna kvar där . Men målet är nästa vinter att komma iväg en längre period ! Hoppas på faran o frillan o jobba i Norge nästa sommar ; Skulle va sjukt nice ! Jobba sönder i tre månader o sen tjäna pengar !! ;


Jaa ni nu ska ja sätta mig o plugga lite så får vi se när vi hörs nästa gång !

Bye Bye


  


TACK alla underbara som fanns o stöttade mig ! Ni är mer än guldvärda<3

Av Tilda - 26 juli 2011 21:29

Heeej alla !

Nämen titta inte alls så längesedan sist ; Det tar sig sa mordbrännaren 


Ialf måste bara nämna såg en kvinna,tjej gumma ja skitsamma hur gammal hon va hon kommenterade ialf att hon hade misstänkt att de som hände i Norge skulle hända o nu har hon skuldkänslor för det ?! Men ja menar KOM IGEN folk , hur fan ska hon ha kunnat veta om det ? Om det inte va så att hon va införstod med hans planer o endå inte gjorde nått då kan ja förstå om man har skuldkänslor.  Men vad fan skulle hon ha gjort ? Blir så trött ibland faktist.


På tal om något helt annat ! Marieberg idag med Bästa Emma ; Riktigt mysigt blev ju inte direkt någon shopping men med massa gott snack o bra sällskap gör de absolut inte  någonting ! Njöt i fulla drag kan ja säga :)


Åh så snart e de freedag ! Bara ja överlever tills dess, får ju inte dirket äta utan problem jävla helvetes tand eller tänder som håller på o bara gör ont .. Säger som Emma sa: VÄX UPP !

haha riktigt fyndigt ;

USCH ingen som har lite pengar över sådär bara så ja kan dra ut dom ? Har inte riktigt råd själv haha men vill bli av med dom . Förstår inte ens varför man ska få dom o varför får man dom senare än alla andra jävla tand jävlar. Ursäkta språket men har ont så ja grinar o ipren är slut !


Nog med gnäll ! Nu ska ja spela lite o sen blire nog sova ! Upp med tuppen tyvärr imorgonon !! Men Därefter ska ja träffa Frilllan så de blir bra endå !<3


Ha de gött folket!

Bye Bye

Av Tilda - 25 juli 2011 14:13

Heeeej alla !

Snaart så , denna vecka kvar sen kan man bli människa igen !  Inte lätt men de är bara o kämpa på så ska ni se att det går .


Ikväll blir det SKYPE med SARA . Underbart ! Det var längesedan nu o snart så är hon hemma här hos mig igen o då blir det kaooos ! ; SARA : ja sparar spriten tills du kommer haha ! ;


I lördags så var ja hemma hos Emma på 20 års fest ! Riktigt roligt måste ja säga att det var! Roligt o träffa Emma o Sofia igen o en hel del roligt folk va där oxå! Kul kväll helt enkelt ! Emma ; När du fyller år på riktigt så tar vi en fika eller nått sånt !

Ja bjuder ofc ;


Sorg åt Norge så klart ! Hemskt det som hände men måste bli lite fundersam på hur folk beter sig igentiligen , eller mer reagerar . Kan inte direkt vara någon nyhet om bombdåd o terrorism men oj nu när det hände i ett grannland så bryr man sig så otrligt mycket mer, konstigt att det ska behöva vara så igentligen en sådan här händelse är lika hemsk vart än i världen den händer. Men när det inte är så nära så blir det inte alls lika aktuellt att bry sig så mycket . Men nu när det kan vara så att Sverige faktist ocå kan drabbas blir man helt plötsligt medveten om det.

Ibland blir ja så trött på folk faktist , Man lever i sin egen lilla bubbla o bryr sig inte mer än man måste.

Jaja .. Mänskligheten lever över sina begränsningar


Men nu ska vi inte deppa ihop bättre o göra de man själv kan än ingenting alls.


Vad har ja mer o berätta om ?  Hmm jaa just nu finns det inte så mkt mer ja villdela med mig av så vi får väl höööras !

Bye Bye

Av Tilda - 18 juli 2011 20:39

Heeej alla !

Nu va det ett jävla bra tag sen man skrev något alls liksom , så vad har hänt ? Allt jävla möjligt haha ursäkta att ja svär! fult gjort..

Ialf jaha en vecka på cypern , en vecka på Peace & Love , träff med både veronika dessi o jossi ! Underbart ; Dessi har fått ett eget får som heter bä därav min rubrik haha så himla gulligt . Becka sitter uppe i Sunne ! Ska försöka så snart som möjligt hälsa på henne men ja har då inga pengar alls förens i slutet av augusti .. lite surt men dom pengarna ja jar måste sparas till hyran så de suger ! Men för fan nästa sommar blire jobba som faaaan ! Kankse en tur till Norge med frillan .. de skulle inte va så dumt ! Så sjukt segt att inte ha några pengar alls att röra sig med ..

Men men just nu i mitt liv är det lite deppigt , måste ja ju säga Sara är fortfarande kvar i Cypern o Veronika åkte nyss bort i en vecka :( haha men  har ju en 20 års fest att se framemot på lördag o imorgon åker ja till Västerås med pappa o hämtar klääder o  massa sånt där roligt . Får inte glömma ridgrejerna för har fixat en sköthäst så nu har ja nått att roa mig med resten av sommaren . Sen blire ju massa roligt plugg med !

Men eftersom sommaren typ är slut så gör de ju inte alls så himla mkt! .

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder o va lite roligare sådär men har nyss rensat hela datorn så de finns ingenting  roligt alls . Jaja ni får väl vänta med det o sen kommer de komma mera ! hihi

 SARA KOM HEM ! Veronika med !! <3 ialf


Ha det så bra så hörs vi !

Bye Bye

Av Tilda - 11 juli 2011 19:00

Snälla bli min


Jag kan inte prata med dig när du tittar bort
snälla ge mig två sekunder  innan du ger upp
kan vi inte vara nära bara en minut
är det nu, nu som  det tar slut
Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå
jag vill hinna säga allting innan jag ska gå
älskling, vänta får jag bara sitta bredvid dig
det var han som ville kyssa mig

Snälla bli min igen
nej, låt  det va som i en film
snälla bli min igen
låt mig va kvar
ja, låt det  va

Du tar bort min hand ifrån din arm
och flyttar bort
ingenting  jag säger spelar längre någon roll
ställer mig i hallen tills jag fattar vad  som hänt
får jag ens ha kvar dig som min vän
knyter mina skor och går  tillbaka in igen
sitter här på sängen tills du be mig att gå hem
letar  efter nått att säga som kan ändra allt
nått mer än det jag redan sagt

Snälla bli min igen
nej, låt det va som i en film
snälla bli min igen
låt mig va kvar
ja, låt det va

Ovido - Quiz & Flashcards