upinthestar

Alla inlägg under november 2012

Av Tilda - 26 november 2012 12:57

Heej!


Jaa men då ska vi se, sitter här med en räksallad (egengjord) o bara tycker livet är ganska bra ändå. Oavsett allt som hänt, händer och antagligen kommer att hända. Har äntligen skrivit klart hemtentan från Pro. 1 och känner mig nöjd med den, nu hoppas ja inte få tillbaka den för ett U. Så imorgon blir det att åka till skolan och lämna in den o samtidigt prata med läraren om seminariumen till VÅE007 , behöver göra dom så snart som möjligt!

jaja det visar sig imorgon. 


Har köpt mig en egen kamera! En lila<3 Så nu ska de bli uppdaterat med bilder! Så snart jag har fått in dom i datorn bara.  Igår smygbörjade jag med min nya må bra-träna bra-äta bra stil. Jag åt soppa till kvällsmat och var ute och gick med Anna. Ska promenera idag och imorgon med medans på onsdag blir första löprundan. Ska bli spännande!!

Kände igår när jag cykla iväg till skolan att kondisen har försvunnit sen lääängesedan. Sjukt vilken tid de tar innan man får den men vad fort den försvinner:( Men det är bara att kämpa vidare.


Har tandvärk oxå, vilken tur ja äter sallad annars hade maten min varit kall nu. Men de går över inom en snar framtid så då kan ja äta mera o snabbare! 


Ja ni, detta får räcka för denna gång men de kommer mer. Va så säker på det!


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards