upinthestar

Alla inlägg under december 2011

Av Tilda - 14 december 2011 18:27

Heeej !


Gud vad ja är trött, Men ja har varit duktig idag. Skolan imorse slutade tolv sen promenad hem till Amanda o sedan cykla hem igen. Inte nog med det så var ja ute p sprang idag o gick ett varv extra efter det. Ibland tycker ja att ja är för jobbig mot mig själv. Men nu när ja endå kommit igång så är det ju bra , men om ja inte har träningsverk imorgon så vet ja inte vad träningsverk är. haha

Börjar få ihop lite km denna vecka. 7,5 +7,5+5=20 km. Inte dåligt hörrni. Och veckan är inte slut än. Jaa känner mig på topp. haha Nu jävlar ska ja hålla i detta. 

Imorgon blir det skolan och göra inlämningsuppgiften färdig tills fredag o sedan är det inget mer denna vecka. 

Förhoppningsvis blir det vin och singstarpå fredag hos Amanda! Det ser ja framemot.


Jaa ni små vänner. Det var allt för mig. Tack hej



Bye Bye 





 



Av Tilda - 13 december 2011 20:31

Heeej alla goa människor


Sitter här och dricker örtte och vet inte riktigt hur det smakar , kan inte sätta fingret på vad det smakar eller om det ens smakar något. haha det är inte lätt.

Tråk kursen som ja trodde var ännu tråkigare än vad jag kunnat föreställa mig. Fy fan. Men det är bara och bita ihop och se det positiva. Det är snart jul och min man kommer hem om exakt tio dagar. Nu blir det nedräkning så in i till han kommer.

Helgen med mina brudar blev som jag kunde tänka mig. Bästa på länge. Sjukt härligt o träffa dom igen. Lördagen hängde vi på stan o sedan blev det hem till mig och blanda drinkar. Underbar kväll o sedan hamnade vi på Pluto vilket var riktigt himla roligt ! Bra musik hela kvällen så vi körde stenhårt ;) 

Och ja ja hade träningsverk dagen efter kände ja på kvällen sen haha det är bra gjort tycker ja , då dansade vi.

Riktigt rolig och välbehövlig helg. :D


Ni är bästaste ! Tack för att jag har er <3


Som vanligt tog vi inga bilder, men ja är inte förvånad haha

Har kommit igång med träningen ialf. Inte så att ja inte gjort något under praktiken har faktist cyklat så det är ju bra men har ärligt talat inte vågat ge mig ut när ja slutar fyra tycker det är lite läskigt i skogen. Men nu har ja kommit på en annan runda som ja ska använda när det blir för sent för att ge sig ut i skogen. Där är det ialf bilar och hus o sånt där som finns men inga rödljus bara ett övergångsställe så ja tror det kan bli perfekt. 

Kör ordnetligt ialf 7,5 km varje gång så de blir bra. Imorgon blir det en löprunda, hoppas ja inte bryter mina ben haha det är snor halt på visa ställen ute i skogen. Men ja får ju träna balansen ;)


Så där ja . Imorgon blir det skolan sedan är det ledigt resten av veckan. Helgen blir lugn o sedan nästa helg kommer min man hem och ja åker hem till mamma över hela jul och nyår. Ska bli mysigt. Lite längre tid, behöver inte känna mig så stressad. 

Men det var nig allt för mig för tillfället.

Ha det bäst


Bye Bye 

<3

Av Tilda - 12 december 2011 20:30

Mums <3


<3

Av Tilda - 11 december 2011 21:00

Denna låten går rakt in i hjärtat. Ryser verkligen i hela kroppen <3


<3

Av Tilda - 10 december 2011 20:45

<3

Av Tilda - 9 december 2011 20:45

<3

Av Tilda - 8 december 2011 21:00

Av Tilda - 2 december 2011 19:43

Heeeej!


Så ja , tentan är gjord och det kändes faktist bra ! Så ja hoppas på det bästa men blir inte förvånad om ja inte skulle klara av det heller. Har städat idag så är så duktig men när ja kom hem så sov ja faktist en stund (A) haha Var trööööött. Men imorgon börjar ja tolv så behöver inte känna mig så stressad. 

Snart är praktiken slut :( känns jobbigt faktist har varit så himla roligt och lärorikt. 

Men det kommer fler gånger.

Nästa helg närmar sig med stormsteg o ja bara längtar sönder till den helgen fy fan vad underbart det ska bli!


Så nu sitter ja här o har kollat några avsnitt av vänner så himla roligt. Känns skönt o hinna med o kolla några avsnitt. Känns inte som ja har tid men idag tänker ja ta mig tid för det. Ska försöka mig på och skriva ett CV med behöver söka lite extra jobb. Men tycker det är så himla svårt att skriva.

jaja det löser sig. 

Men de var så mkt ja hade o säga idag, fan vet inte vad ja ska skriva haha . 


Vi hörs 


 


hahahha


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards