upinthestar

Alla inlägg under februari 2012

Av Tilda - 27 februari 2012 14:31

Heeej!

I morse ringde mamma och väckte mig vid åtta o sa att ja skulle komma till hennes jobb för chefen var där och behövde vikarier. Vilket var bra för mig för när ja gick därifrån hade jag jobb. Man bugar och bockar. Ska vara där igen för "inskolning" på onsdag och torsdag. Ett dags pass och ett kvällspass. Skönt så in i, då har ja garanterat sommarjobb. Dom behöver verkligen folk och ja behöver få in en fot i branschen ;) Kan inte bli så mycket bättre.


Men det känns positivt nu, behöver jobba lite för att kunna känna att ja verkligen orkar plugga vidare , inte för att ja kommer stanna där för alltid men de är bra. Plus extra pengar det är ju ännu bättre! 


Nu har ja städat lite här hemma hos mamma också , nu ska hon bara sluta så ska vi äta något och sedan ska ja väl börja tänka på hemgång. Det snöade här förut men nu verkar det inte som det kommer lika mycket. Hoppas verkligen inte att det blir kallare igen. Nu vill ja verkligen gå mot våren och varmare tider! 





 


Ute hos mormor och morfar! 


ja så hoppas på det bästa, just nu ser det inte så lovande ut men men.


Ja ni det var allt för denna gång  Vi hörs ! 


Bye Bye

Av Tilda - 26 februari 2012 23:19

Heeej !

Nu var det ett tag sen men har verkligen inte orkat bry mig om att blogga haha. Blir så ibland, men nu ska ja komma igång igen tänkte jag. precis dags nu att ta tag i detta.


Jag har haft en underbar vecka. Min man har varit hemma och det har bara varit så himla bra. Sitter nu hemma hos mamma och har varit här sen i onsdags eller nått sånt. Nu har han åkt tillbaka till frankrike men han kommer hem för gått om en månad. Så det är endå bra, Denna månad ska ja ta tag i mitt ganska så tråkiga liv. haha Jag ska börja träna, äta bra, plugga bla bla ni vet allt de där som man säger att man ska. 

Har ju försökt att gå på diet, men ja har nog inte haft tillräckligt med intresse eller vilja för det har inte gått så bra men nu är ja fan trött på detta. Nu har jag en månad på mig, blir bra inget supande , inget godis, bara vatten och mjölk o soppa. Fast ska inte bara äta kålsoppa utan ska göra massa olika sorters soppor o äta plus massa frukt och grönsaker.  Ja ska inte heller lägga upp för mycket planer utan mer ta det som det kommer. Men måste komma igång med träningen nu . Det saknar jag faktist känner verkligen att jag rör på mig för lite. Tycker inte om det, vill hålla igång. Trött på att inte vara nöjd med hur man ser ut .


Så nu ska vi fixa till det här och sommaren kommer bli grym ;)

Men morgon dagen ser ialf ut så att ja ska packa ihop allt och sedan bär det av tillbaka till Västerås. Därefter ska ja handla och laga mat och fixa lite, behöver tvätta oxå. 

Ja ja det här va mer ett inlägg så ni vet att ja lever typ.

Nu ska ja sova har en intressant vecka framför mig.


Så vi hörs! 


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards