upinthestar

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Tilda - 18 oktober 2011 19:30

Heeej alla pepole!


Nu tänker ja blogga ! Sa att ja skulle göra det i söndags men ja var inte hemma förens igår kväll. 

Fredagen var underbar! Alla som ja ville(utom min man) Var där o gjorde min födelsedag till den bästa någonsin! PUSS på er alla<3 Orkar inte med värsta långa uppdateringen men det var både förfest fest o efterfest! På lördagen var vi på öppet hus hos min bror på WUC . Juste Bror min var ute för första gången oxå , kusinen var oxå med så det var nice !  Vi va där vid elva sedan därefter åkte ja hem till pappa o var med bröderna! lekte lite o spelade wii. Mysigt. Därefter blev det tacos o efter det kom Syster. Vid sju åkte pappa med oss hem o vi tog med Frillan för att sedan tagga utgång igen! Denna gången Frimis för fredagen blev det strömpis! Riktigt roligt var det även om jag var sjukt trött ett tag men sen blev det draaaaag! 

Söndagen blev att städa efter helgen , o SOOOVA trött som en zombie , ja skojar inte,  Blev kvar i Örebro. Tänkte åka på söndagen men då istället åkte mamma o jag ut o kollade en liten resväska till mig som ja skulle få i present. Vi hittade en fin lila resväska så ja är nöjd o ja tror mamma blev nöjd oxå.

Men sen tog ja sex tåget hem o DÖD mig själv med att ta med så mkt ja bara kunde haha. Var så sjukt trött på mig själv för att ja alltid ska göra så men ja klarade av det med några onda ord o meningar inne i huvudet . Men hem kom ja o det var så himla skönt o komma hem! 

Fixade lite o sånt där, packade upp medans ja pratade med min man!  Nice :)


Så idag då, Vid halv nio möte ja Amanda o vi gick tsm till skolan för o plugga till tentan på fredag. Ja fick lite gjort o sen vid tolv gick vi hem igen eftersom ja inte hade någon mat med mig o inte heller hade någon lust att köpa mat i skolan när ja hade mat hemma. Ja ni vet man blir sån när man är student. Inte snål bara lite mer försiktig ;)

Kom hem o fixade lite o sådär o nu ligger ja här o TAGGAR kapten röd som ja köpte biljetter till tills på fredag ! FYFAN vad bra det kommer att bli ! LÄÄÄNGTAR. Mums


LÄÄÄÄNGTAR nog ännu mera till sista helgen i oktober! Då Jävlar. MIN MAN säger ja bara !


Jaja ! Ha det så bra !

LYSSNA DENNA LÅT .UNDERBAR <3



Sådär ja.


Slänger upp en bild oxå när ja endå håller på haha


 


Nu Peaace Out !


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards