upinthestar

Alla inlägg den 21 november 2011

<3

Av Tilda - 21 november 2011 20:48

Av Tilda - 21 november 2011 20:22

Heeeej!


Uj vad skönt med en ledig dag helt ärligt. Har fixat massa saker. Har inte fått någonting om klänningarna men däremot fick ja mitt studentkort. Imoorgon måste klänningarna komma , ja vill se hur dom sitter. 

Har haft besök idag o tydligen va det inga problem med mina fönster utan han drog åt lite o sedan stog tydligen min fåtölj i vägen för värmen. Hoppas han har rätt och att det blir varmare. Orkar inte hålla på o tjata så hoppas det är lugnt. Ikväll känner ja inte direkt något men har iofs redan lagt mig i sängen. 

Har tvättat idag, behövdes verkligen sen blev det lite städning o dammning o matlagning! Efter det tog ja mig ut i skogen! Hela 7,5 km. Nu jävlar ska ni se . Nyår blir det andra bullar ! 

Har endå gått ner några kilo så de känns bra . Vägde 67 kilo nu är ja nere i 64 så det går åt rätt håll ialf. 

Blir bra de här. 

Veckan som redan är här kom ja på består av praktik 7-16 hela veckan. Sedan på lördag bär det av mot Örebro!! Ser framemot det. Oh ja 


Ni får väl höra om min träning oxå om o när ja hinner har ju en hel jävla hög med tentor som väntar oxå. Men det ska gå det med. 

Har ialf laddat ner aldeles först säsongen av Vänner så nu har ja något att roa mig med! När ja hinner som sagt ;)


Men men Vi hörs!


 

Åh vad ja saknar Afrika o vill åka tillbaka!



 


Den här bilden skulle ja vilja ha på min väg fast eftersom ja har mörklila väggar vill ja ha länderna i vitt. Skulle vara sjukt snyggt får se om ja kan få till det eller om ja ska vänta tills ja flyttar till större.


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards