upinthestar

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Tilda - 28 februari 2011 17:44

Hallloj alla skojiga , !

Har inte haft tid helt enkelt därav den dåliga uppdateringen, men nu ska vi se vad som hänt sen sist ?!  joo ja har fått lägenheten och nycklar så hela veckan och helgen som varit har ja fixat med den. Fick mina nycklar i onsdags :)))) Mycket lycklig och sköööönt som bara den.

Neej jag tänker inte ta kort för jag har ingen kamera så jag kan inte ta några kort:( Något ja högt prioriterar! Ska försöka införskaffa så snart som möjligt.. Får väl se när det blir.

Har ialf en lista på saker jag behöver ifall någon passar som inflyttningspresent kanske ?;)

1: Mikro

2: Skrivare

3: Kamera

4:Dvd

5:


Fundera lite på det , Så nu sitter ja faktist här i min egna lägenhet, Har varit duktig skolan idag nu kurs, Uj vad tiden går himla fort. Har fixat internet idag oxå så de skönt, köpte ett par snygga skit snygga skor. Mums; Hittade till Ica oxå haha inte alls långt,  två min max från mig så de himla skönt.  Så inhandlat lite grejer, o ska snart göra tonfisksallad. hihih ;


Sååå jaa ni , kommer trivas jätte bra i lägenheten ialf den är ur mysig ! Märks att de jag som bor där ; Rätt färg typ överallt ! LILA

Men vi hörs vettja , Ni får en bild oxå ;


 

Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards