upinthestar

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Tilda - 17 april 2012 23:41

Heeej !


Sitter här o funderar lite över en kopp vaniljte. Ja har det så himla bra egentligen, har verkligen allt ja vill ha och behöver i mitt liv. Om man ska se det över det stora hela, sen att toapappret tar slut ibland de får man leva med. Tycker så jobbigt med folk som bara ja måste ha det här o ja måste ha det o de senaste o bla bla ja ni vet, såna människor, ja säger inte att ja inte vill ha saker men absolut inte det senaste o hetaste o usch. Ibland önskar ja att ja inte hade så mycket, då blir man mer rädd och värdesätter det lilla man har ännu mera. 


Ialf har legat däckad typ hela dagen idag, Därför ja är så pigg nu. Men imorgon blir det ut o springa för att sedan genomlida ännu ett seminaium. Sedan så från o med nu o till juni så har ja vit månad, ingen sprit och stenhård satsning på träning, vill inte behöva skämmas i sommar. Plus att ja behöver spara pengar så HELLO kålsoppa. 

Kan andra så kan även jag! Det är inte synd om mig.


Så ja , de va de nu vet ni lite ialf, försöker få igång min kamera så ja kan börja ta lite bilder på vad som händer i mitt liv vi får se om ja lyckas; mission accepted!


haha Hare bra


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards