upinthestar

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

14 september

Av Tilda - 14 september 2013 22:07

Heeej!


Igår var det fredagen den 13, vilket jag inte direkt tror på MEN jag o anna sågs i skolan för lite arbete med c-uppsatsen och jag hade arbetat lite hemmifrån, vilket innebär att det senaste som gjorts i arbetet var alltså jag som gjort. Då jag hade skickat arbetet kvällen innan skulle det bara vara att fortsätta på det. Men jag hade skickat fel och tänkte inte mer på det, vi fixade till det med att jag bara skulle kopiera in det när jag kom hem. Sagt och gjort när jag kommer hem och ska öppna arbetet, vad tror ni händer?! Joo allt som jag skrivit finns inte och jag kan inte hitta det någonstans.. Panik och helt förtvivlad åker jag till Örebro och känner mig hur förstörd som helst. Kommer hem till mannen min och han ska hjälpa mig och hitta det igen, jo men se på fan att arbetet finns och de första dessutom jag hittar när jag startar datorn! Blev genast på överlyckligt humör och kunde fixa till arbetet och skicka iväg det :D Nästan så att jag började tro på fredagen den 13.


Det har då blivit lite ändrade planer, tanken var att jag skulle vara i örebro till måndag kväll men de ringde från jobbet så ska jobba 7-15 imorgon. Vilket jag är himla glad för, behöver både jobba och pengarna! Så är ganska glad ändå. :)


Sånt som händer. Men ska nog krypa ner under täcket och sova så vi hörs!


 


Gooodnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards