upinthestar

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Tilda - 24 januari 2013 20:30

Heeej!


Jaddå klart han kom till mig igår kväll! Eftersom ja har klarat av två tentor så fick ja fira det så klart. Blev en semla och the. Dels för de är gott men vi är inte hemma på semledagen så de blev ganska bra. 

Dagen började med en riktig lyxfrukost och sen bakade jag kladdkaka och mockarutor. Måste ju ha något o göra medans han sover haha. Men det blev bra. Därefter tog vi en vända på stan. Jag fick ett par byxor :D Bästa <3

Blev lite shopping och sedan systemet. Vandrade hemmåt o sedan lagade jag mat och tog det bara lugnt. Jag bestämde att vi skulle ha filmkväll men det slutade med att jag sov o han kollade (som vanligt) ;) 

Fredagen städades lägenheten och sedan åkte vi till Örebro och gick på marken som var i stan! Marknadsnoughat :D

Har fått recept på det men inte testat göra eget men de kommer! Ska bli spännande om de blir lika gott.


Kommer lite bilder ! 


 

Semlaaa !


 

Mannen min <3


 

Lyxfrukost 


 

Noughat !!


 



 

Bakverken ! 


Jaa de va väl allt för denna gång människor!


Bye Bye 



Ovido - Quiz & Flashcards