upinthestar

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

livets väntan

Av Tilda - 22 februari 2011 20:53

Skepp ohoj pirater.


Ligger här i sängen, med mig själv ? kanske .. ialf vad jag har kommit fram till lite sådär filosofiskt tänk är att hela livet är en låååååång jävla väntan.. visst den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men good damn låt oss inte behöva vänta på allt !?

Jaa kanske ni men ialf hoppas på allt att ja får nycklarna imorgon ! Skulle vara så himla toppen mega bra bäst.  , någon som är bra är min studiegrupp och någon som är bäst är Sara. Just so you know   Ahh ingen skola imorgon ialf så lite sovmorgon på torsdag blir det körning igen ;d


Något som ja önskar mig i inflyttningspresent förutom en mikro är hela serien digimon! haha ja älskar den serien... Så himla bra ; Fixa den till mig och ja blir super duper lycklig och du kan få något speciellt hahahah



    


 


hihih så söta.


Men jaa vet ni vad ja äntligen gjorde idag ?! Tog ett bad med massa skum och ljus ! Usch vad skönt det va, så varmt vatten så man bränner sönder sig skum överallt och det är bara så vamt som e en bastu . Me like it very MUCH

Saknar afrika så sjukt mycket , Vill bara ta första bästa flyget dit nu ! De sjukt hur mycket man kan sakna något så otroligt mycket...

Bara för det kommer lite bilder från Afrika ;


 


Bebbbiiis ! så himla sööt

 


 



    Vid Havet, Så himla underbart.

Ta mig tillbaka !



Men men , nu äre som det är , åker tillbaka så fort jag kan !


Men nu får vi höras senare ,


Bye Bye

 
 
saris

saris

23 februari 2011 18:20

du är också bäst! <3

http://saradanielson.blogg.se

Tilda

28 februari 2011 17:36

hihiihih

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards