upinthestar

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Tilda - 1 mars 2011 19:13

Känner mig redan hemtam, trivs som fisken i vattnet här!  Men utanför mitt köksfönster står en kille, kankse åtta år eller nått o sparkar en boll mot ett plank, och ja tycker så synd om honom för han ser så himla ensam ut! Men han måste tycka det är kul för han kan stå i flera timmar o skjuta. Ja hoppas på honom i framtiden som Sveriges nya Zlatan!! LÄTT

Ja känner mig så duktig , nu står det M.Karlsson på min dörr ! haha Sen ringde det på dörren :O haha sket nästan ner mig .. Vem fan är det ?! Det var bara min granne som hade fått min post för han hette tydligen oxå Karlsson , Men det löste sig ,

Var och köpte en skrivare idag, Min inflyttningspresent till mig själv. Kom hem och fick det helt enkelt inte att funka ! Men eftersom jag inte ger upp så vad tror ni ?! fixade jag det ?! det får ni veta i näästa inlägg.... Ha eller ? Neej ja lyckades så ja är nöööjd så in i. Var och handlade med idag, Gjorde ris och fisk idag så det blir samma till matlåda imooorn , nu äre bara den underbart roliga disken som väntar mig men den ska vi nog bryta ner;    Ska sen duscha o kolla en film innan ja lägger mig tror ja . Imorgon äre föreläsning hela dagen !  Köpte dem största apelsiner jag sett i Sverige haha ska ha med mig dem imorgon LÄNGTAR tills ja får äta den ;D


Neeej men nu är det väl dags och göra något ; Vi hörs alla goda !



Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards