upinthestar

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Tilda - 22 mars 2011 21:38

Tjena igen då , Vart ska man börja ? Åkte till Örebro efter skolan i måndags .. juste det är bara tisdag haha Noll koll på dagarna asså ..

Mamma hämtade mig på stationen , sen blev det lite kääk och väntade på att få åka till pappa . Tillslut åkte vi och mormor o morfar kom dit med o berit o jan-olof kom dit. Blev lite fika och  Daniel öppnade presenter. Tror han blev skit nööjd över klockan :) Makes me happy !

Sen åkte dem flesta och vi satt kvar o bara snacka lite ; Va skit seg hela kvällen så blev bara hem o sova. På morgonen klockan tio träffades ja o Sara där vi brukar sen gick vi till stan . Mysigt ! Lääängesedan man såååg henne ; <3

Efter stan o mat på pizzaplaneten så drog vi till marieberg bara för att mitt tåg var inställt ! DUMMA sj .... Så vi vandrade runt på Marieberg träffade pappa , daniel ,susanne o sassa . Sen tog vi bussen in till stan och Sara drog hem och jag tog tåget hem . Sen bussen vidare hem till mig .

Nu sitter jag här har ätit lite o pluggat ! imoorn äre seminarium som gäller ;

Men nu ska jag väl göra nått vettigt ! Så vi höööörs



 


Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards