upinthestar

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Tilda - 15 maj 2011 21:08

Heeej alla glada :D

För Saras skull ska ja börja lägga ut ialf lite varje dag så hon vet vad som händer här hos mig ; haha ska försöka ialf !


haha jaa mamma ringde o väckte mig , Då var det bara att gå upp o fixa . En timme senare var mamma , daniel o mormor o morfar här ! Mysigt :D Fick massa roliga o nyttiga saker som kan vara bra o ha ;

Det som inte var så kul var att mormor ramla igår o slog ut fyra framtänder. Så hon såg helt förstörd ut . Det första hon sa när hon såg mig var man ska inte spela hockey! Lilla mormor du får ta det lugnt <3 Alla sparade pengar går väl åt till att laga tänderna nu , sjukt hur dyrt det är med tandvård... 

Ialf vi åt lite muffins o pratade om lite allt möjligt o bara myste.  Sedan åkte dom hem o ja blev ensam. Då var det dags för musik !! O städade sönder min lägenhet haha dammsugit o tvättat golv o dammat o plockat iordning massa . Så känner mig riktigt nöööjd :) HIHIH

Så nu blir det väl snart sova men först kommer lite bilder från när vi va hos pappa o byggde med lego :)


         

Mys !!

Vi spelade spel oxå senare ;) Ni vet men har nått i pannan o ska gissa vad det är o man får bara ställa ja o nej frågor hahah . såg sjukt dumt ut ; Men kul va det !!


       

haha så jävla snygga ;)


Men nu hööörs vi !

Ska soooooova

Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards