upinthestar

Alla inlägg den 3 maj 2011

...

Av Tilda - 3 maj 2011 20:43

Heej alla


Jag har liten bild på Blom o Växt. Dom har fått en rejäl rensning och en trevlig pratstund båda två.


   Se så fint dom står i fönstret .. Dö inte !!!!


Ialf så här mycket rensade ja undan från dom små liven.

 

Hahaha

Borde plugga men ja ni vet . Tenta på torsdag ....

Livet leker inte ska ni veta . Men ibland så ;


Uj Uj Uj . Lika bra att läsa på lite nu då

Så vi hörs njut av bilderna ;


Bye Bye

Av Tilda - 3 maj 2011 11:45

Heeej alla !

Ja tänker inte säga att ja uppdaterat så dåligt ni vet det redan nu vid det här laget ;

Det är inte så jävla lätt asså när man har ett liv ; hahah

Ja ni vad har hänt i mit liv då. Valborg var väl helt okey. Drink kväll o grillad kyckling Mums säger ja bara .. men inget speciellt annars liksom .

Denna vecka är det tenta på torsdag så lägger ner all min tid på att plugga till den . eller ja borde göra det ialf ; Men ja kommer igång snart. Nervöös så in i . Men jag har bestämt mig att ja ska klara tentan så ja inte behöver gör omtenta då dör jag.  Nej kanske inte dör men det skulle vara sjukt jobbigt att begöva göra omtena samma dag som vi har nästa tenta!

Nästa kurs kommer att bli helt sjukt mycket jävla plugg o ja skojar inte . ÄLSKA livet men därefter så blir det lite ledigt o lov ialf. Har fått jobb nu från torsdaf till nästa torsdag, Ska jobba med omröstningen i kommunvalet i Örebro. Sjukt tråkigt med omval men sjukt bra för mig . Jag får pengar.

Kan behövas . Skulle vilja ha ett nice sommarjobb med någon som kan fixa ?!


Vettifan vad det är för jävla väder asså . Har tydligen snöat i Örebro ? hmm.. här e det bara jätte grått men inget regn men antar att det kommer.


Blom o Växt håller på att dö. Ser väldigt hängiga ut.... Dom behöver en rejäl pratstund var . kanske senare nu måste ja plugga !

Men updaterar antagligen senare idag för att ja inte ska gå under av allt plugg ?!


Men vi hööörs !

SARA: Kom hem din jävel eller låt mig komma till dig. Vi skulle verkligen leva livet.. Du är saknad


Bye Bye  

Ovido - Quiz & Flashcards