upinthestar

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Tilda - 18 augusti 2011 21:42

Heeeej alla !

Gissa vad ?! jag är hemma  o det känns så himla sköönt ! Mamma skulle ha skjutsat mig men hon kom på någon annan ide o så tyckte hon att hon skulle åka med alla grejer nästa helg. Tog nästan död på mig haha men snälla underbara o bästaste morfar skjutsade o mormor följde med! TACK<3 Fick med mig det mesta hem o det var riktigt sköönt.

Ialf  imorgon tentan ! Får se hur det går , 8.10-12.30 :O haha ge mig styrka.

Ska bli skönt endå o ha den gjord så får vi se hur det går ,

Därefter är ja ledig ända till på måndag o sedan börjar skolan igen. Med ännu en underbart härlig kurs ! haha valde verkligen rätt plugglinje ;  Det är intressatn ialf.


Sen ska ja tjata lite på syster så hon skickar bilder o så så ja kan lägga upp det här men det blir v'äl i helgen , nu ska ja nog sova snart blev sjukt trött ! o som sagt ska upp tidigt imorgon ! ouf haha får inte försova mig då blir ja galen !


Ha det så underbart alla


 

Bye Bye

Ovido - Quiz & Flashcards