upinthestar

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Bildbomb från jul och nyår

Av Tilda - 8 januari 2013 16:45

Heej!

Hör kommer lite bilder från jul och nyår! Enjoy :D



 

Pepparkaksbak: Största brodern ( som ser normal ut på bild för engångs skull ;)


 

Bröderna knas!



 

Pepparkaksbak på hög nivå


 

Syster hittade ett passande förkläde ;)


 

En bild säger mer än tusen ord!


 

Lite glögg blev det med, en specialare: Hjorttronsglögg med gin i. 


 

Pappa och bröderna !


 

Pepparkakoooor :D


 

Julmys hemma hos mig. Ända julgrejen jag hade!



 

Snöööö utanför mitt fönster i Västerås



 

Utanför mammas balkong 


 

Schira 


 

Mamma och jag, ska ut o leka i snön !


 

Taggade brudar <3


 

:D


 

Bror ville inte följa med ut och leka i snön :( 


 

PUSS på er 


 

Min snöängel!


 

Systers snöängel!


 



 

Kusin och moster på julafton


 

Kusiner 


 

Nyår. Älskling <3


 

Bjuder på denna bild haha vet inte vem som ser mest gravid ut ;)


 

Nyårsoutfiten! 


Sådär ja lite lagom med bilder sådär på hur jul och nyår var!

Ha de gött alla! 



Bye Bye 






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards