upinthestar

Direktlänk till inlägg 23 januari 2013

Vinter

Av Tilda - 23 januari 2013 16:03

Heej!


Japp de blev två promenader igår vilket var bra men sista kvällspromenaden herregud vad kallt det var. Mina kinder dog. Men lagom tills ja skulle gå ut andra gång skrev Anna till mig o fråga om vi skulle ta en promenad så fick sällskap :D blev lite situps igår oxå så lite träningsverk i benen har ja idag. Träffade Anna på biblioteket idag, vi skulle ses där halv tio men tror ni att vi hade kollat biblans öppettider? Neej haha det öppnade tio. Så vi gick in till Igor och hängde så länge. Fick se dagens roligaste på länge! Körusch in till systemet av stans alla alkisar :D haha de hjälpte till o öppna dörrarna så de skulle komma in fortare;) Det var roligt att se!


Vi gick igenom vårat arbete och bestämde när vi skulle ses och sådär. Så de kändes bra. Förutom att det var så himla kallt ute. -18 grader. Herregud skulle inte våren komma ? Tänkte springa idag men jag hoppar det tills ja kan andas ordentligt ute ialf haha. Vill inte gå ut i detta väder!

Så idag får jag fira lite, vet inte hur ja ska fira men har klarat en tenta ialf :D Vilket känns underbart skönt ja behövde verkligen få den tentan godkänd så de var skönt! Mamma skulle bjuda på semla men då måste ja ta mig ut o handla vet inte riktigt om ja kommer göra det haha. 

Tvätttid imorgon vid tio ialf känns bra behöver få tvättat även fast alla kläder typ är hos pappa så har jag ändå massa tvätt haha. Så de blir bra. 

Får se om jag får besök sen ikväll, vet inte när han skulle komma men det visar sig!


Jaa nu ska ja försöka mig på att lägga in bilder så vi hörs!


Bye Bye 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards