upinthestar

Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Åhh så där ja

Av Tilda - 3 maj 2011 11:45

Heeej alla !

Ja tänker inte säga att ja uppdaterat så dåligt ni vet det redan nu vid det här laget ;

Det är inte så jävla lätt asså när man har ett liv ; hahah

Ja ni vad har hänt i mit liv då. Valborg var väl helt okey. Drink kväll o grillad kyckling Mums säger ja bara .. men inget speciellt annars liksom .

Denna vecka är det tenta på torsdag så lägger ner all min tid på att plugga till den . eller ja borde göra det ialf ; Men ja kommer igång snart. Nervöös så in i . Men jag har bestämt mig att ja ska klara tentan så ja inte behöver gör omtenta då dör jag.  Nej kanske inte dör men det skulle vara sjukt jobbigt att begöva göra omtena samma dag som vi har nästa tenta!

Nästa kurs kommer att bli helt sjukt mycket jävla plugg o ja skojar inte . ÄLSKA livet men därefter så blir det lite ledigt o lov ialf. Har fått jobb nu från torsdaf till nästa torsdag, Ska jobba med omröstningen i kommunvalet i Örebro. Sjukt tråkigt med omval men sjukt bra för mig . Jag får pengar.

Kan behövas . Skulle vilja ha ett nice sommarjobb med någon som kan fixa ?!


Vettifan vad det är för jävla väder asså . Har tydligen snöat i Örebro ? hmm.. här e det bara jätte grått men inget regn men antar att det kommer.


Blom o Växt håller på att dö. Ser väldigt hängiga ut.... Dom behöver en rejäl pratstund var . kanske senare nu måste ja plugga !

Men updaterar antagligen senare idag för att ja inte ska gå under av allt plugg ?!


Men vi hööörs !

SARA: Kom hem din jävel eller låt mig komma till dig. Vi skulle verkligen leva livet.. Du är saknad


Bye Bye  

 
 
Sara

Sara

11 maj 2011 13:46

ååååååh bästa!!! saknar dig så inniii, det är fan sjukt! kom hit me dej!! hahaha saknar dig å din humor fan bra att du har dina blommor när inte jag är där lixom. hahaa <3 lööve u my friääänd

http://jealousatmyshirt.blogg.se

Tilda

11 maj 2011 19:36

haha ! saknar dig med sjuuukt mkt ! men funderar på att ta en sista minuten vecka 21 ;) får ja bo hos diig då? så behöver ja inte betala får rum;) haha för då kan ja besöka dig två gånger denna sommar :D en gån gnu då snart o sen nästa åker ja ner med Joel o bor på hotel eller vandrarhem du vet ;) Låter bra .. Oh ja !! hihih mina blommor mår bra plus att dom har fått tillökning en tilll blomma som ja inte har döpt än !! förslag ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards