upinthestar

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Tilda - 21 januari 2011 21:48

Heeej bloggen

neej skoja bara men , idag vart det en liten stund på stan med Sara hon hitta ingen knapp o ja hitta inga shorts :( men ja hitta en fin tröja på rean , o köpte ett par byxor till syster i rätt storlek nu. Så nu finns det hemma tre likadana jeans fast i tre olika storlekar haha de är ju bra ? Ialf har färgat systers hår , är jävligt trött måste ja säga så kollar massa dålig scine fiction på sexan o har tänt ljus ,  Så de mysigt idag blev det bara vanliga ljus :)

 

De blev lite fint ialf :)


Jaa, snart börjar ja skolan ! På måndag redan hihi de spännande men nervös med :)

ja köpte lite block idag o så :) ska väl läsa på lite om de första som vi ska plugga på , kollade upp tåg förut o åker med tåget tio över åtta hihih ska köpa en biljett imooorn så ja har en ialf  , haha ja känner mig helt handikapp . liksom vad ska ja ha med mig ? vad ska ja ha på mig ? hur ska ja se ut ? haha hur kommer klassen va? asså massa såna frågor är det som stör mig ,Men ja längtar vekligen för ja vill börja plugga så ja sen kan göra allt ja vill göra i mitt liv sen, Det finns så sjukt mkt ja vill göra i livet.

Men i sommar blir det ialf en vecka i cypern för Sara fick jobbet ! Så de ska bli nice ! Sen blir det peace med syster o massa jobb antagligen haha.

    

Hahah det är ja om några veckor ;)


Jaa nu kommer ja inte på så mycket mer MEN vi hööörs

Bye Bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards