upinthestar

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Tilda - 13 september 2011 20:35

Heeej !

idag , blåser det som bara den! Helt sjukt känns nästan lite läskigt, Syster sa att de tydligen är orkanen som kom från USA som är här men inte lika allvarlig , Lugn nu lilla vind . 

Sitter här o njuter av te o glass o massa ljus! De så sjukt mysigt med ljus , plus har lite rökelse så de luktar sjukligt gott plus alla andar blir sneeeela .

Nej men de mysigt. 

Igår va de hjärt o lungräddning, Intressant men att de skulle va så jobbigt o göra bröstkompressioner trodde ja aldrig , Handen är helt svullen idag haha . Tyvärr räddade ja inte min docka ?! Känns ju lovande när man går den utbildning man gör. Men neej de va faktist inte mitt fel , när man gör kompressionerna ska dockan klicka men min gjorde det i början sen slutade den vet inte om ja tog i alldeles för mkt .. 

Ja det var kul ialf , 

Kom o gjorde vad ja nu gjorde , dog en stund så sjukt himla trött. 

Idag va en helt okey bra dag , Speciell bakteriologi. hela dagen trött i huvudet men intressant så de blir nog bra. 

Men GUUUD denna låt ja lyssnar på nu sög verkligen så himla tjatig byt tack . Enriqie englesias eller fan de stavar , Får inga guldpoäng hos mig med denna låt. 

Aja Ledig dag imorgon , Ska handla då , hämta cykeln o förhoppningsvis ut o gå med Anna . Vi ska leta reda på Rocklunda spåret. Mitt spår utanför mig funkar men det är bara en runda plus att den är så himla kort blir typ snurrig när man kommer in på fjärde varvet.. Så de ska bli roligt o se dels om vi hittar det o dels att få se lite nytt. 

Hoppas vädret håller i sig , Blåsa kan det göra men spöregn vill ja inte ha.


Juste ja har en ny kompis, En fluga som bor här. Han är lite mysig men ibland vill jag bara slå ihjäl han , Han är med mig varje morgon när ja äter frukost o på kvällen kommer han igen. Kanske inte Sveriges roligaste sällskap men de får duga. Han är snäll o ja har döpt han till Flugis. Påhittigt jo tack ja vet.


men snyggingar ! Ni får ha det så himla bra så hörs vi . Slänger nog upp en bild oxå


 


Sådär ja 

Men Flugis du kan ju inte sätta dig mitt på skärmen. Flytta på dig nu .


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards