upinthestar

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Tilda - 18 september 2011 15:58

Tjena tjena !

haha idag är en såndär seg sööndag. Kommer liksom inte igång med någonting . Men men de löser sig , Kollade ett avsnitt utav Spartacus! Åh fan att han har dött :( nu kommer serien inte alls bli lika bra om den ens kommer fortsätta , han gör ju hela serien. Måste säga att han är en av få skådespelare som jag tycker är riktigt jävla snygg. Så snygg att ja blir helt till mig varje gång ja ser honom. Pluspoäng där alltså. Tänkte lägga upp en bild men ja kan inte sprar bilder från google så ja vet inte vad som är fel. Sjukligt irriterande ialf . Får fråga om hjälp.. 


Sitter o tittar ut genom fönstret o inser att det verkligen är höst, Ni vet de blåser o ser sådär himla kallt ut om man skulle behöva gå ut. Träden börjar ändra färg oxå. Men måste säga att ja längtat till hösten så de både positivt o negativt. Tycker verkligen inte om när det är kallt. 

 

Titta på trädet ! De går fort alltså.


Jaa precis , måndag imorgon blir nog en bra vecka pengar på fredag, o lite sånt där ni vet. Ska bli najs , juste tror min lilla flugis har övergett mig för han har ja inte sett på länge..  Ja ja dom ska väl bli stora oxå o göra sig fria. Tycker bara de har gått lite fort.


Hahah orka va jag ibland , Aja men vi får höras !


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards