upinthestar

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Tilda - 11 mars 2012 21:58

Heej alla ! 


Inne på dag fyra o de känns bra. Var däremot väldigt trögt med sista soppan idag, men imorgon får ja ha köttfärs till så de blir bra, Tog mig ut på en springrunda idag, gick väl sådär för otränad alltså, helt sjukt vad man tappar allt så himmla fort. Inte alls kul men ja orkade springa upp för min jätte backe ialf! Positivt.  O en del ställen var de så himla isigt att det inte gick o springa om ja inte ville bryta benen. O det vill ja ju inte, så då fick ja ta det lugnare.  Men nöjd endå. Nu har ja ingen skola förens på onsdag så de blir bra , ska ut imorgon oxå o springa o känner mig riktigt taggad. Dieten håller ju på i tre dagar till men även efter det ska ja äta nyttig mat men de viktigaste är träningen så de känns bra att de börjar bli vår och fint så blir man ännu mera peppad på att springa. Imorgon börjar ja med mina situps oxå! Åh detta kommer bli super bra.


Annars idag så har de mest varit lugnt diskat o städat lite sådär, smått o gott. Var verkligen helt död ett tag efter springrundan så de blev inte mkt gjort. Men de blir bättre imorgon, då ska ja plugga oxå och ska kolla om ja inte kan få klippa mig o färga håret kanske. Vi får se


Ja ni igår fick ni en bildbomb, en ordentlig än så idag blir det inget haha.

Men ni får ha de så bra så hörs vi!


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards