upinthestar

Alla inlägg den 13 mars 2012

<3

Av Tilda - 13 mars 2012 22:33

Av Tilda - 13 mars 2012 22:10

Heeeej 

Idag blev verkligen ingenting som ja tänkt mig .. har typ legat hela dagen i sängen , helt däckad, hade bara en ipren o orkade inte ta mig i väg o köpa mer så de sög verkligen. Men nu lever ja ialf. Börjar bli människa igen haha Ibland är det okey med smärtan men ibland som denna gång är det för jävligt. tur ja bara har ont en dag ialf så ja ska inte klaga, men idag fick ja tycka synd om mig haha. Och det gjorde ja, så ja har tagit lite vanilj glass och två rutor mörk apelsin choklad. Ja vet ja vet, men det gör inte mycket för det går endå åt rätt håll för mig och ja som sagt tyckte synd om mig själv. 


Ialf som sagt har ju inget positivt o berätta om idag så istället undrar ja ; för det första passar ja i solglasögon? För det andra vilka va snyggast av de ja köpte ? 


   


Jaa, cool ja e . ialf vet inte passar ja i det eller fan. Aja kommer ha brillor i sommar vilket som ;)


btw börjar vänja mig vid dubbelhakan ;)


haha det var nog allt för mig 

Hööööörs


Bye Bye 

Ovido - Quiz & Flashcards