upinthestar

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

nu är de dags

Av Tilda - 5 mars 2012 14:18

Heeej

Men vilken bra morgon detta blev! Först var det meningen att ja skulle till Örebro igår för att jobba idag mellan 7-13 men alla där hemma är magsjuka typ och ja kände inte för att riskera att bli det för några timmars jobb. Ska ju ändå bara gå brevid. Så jag blev kvar hemma. 

Men juste, i lördags blev det en spontan utgång. Åkte hem till Tiina en kompis till Amanda och vi har tydligen gått i samma klass fast hon hoppade av innan jul, ärligt så kände ja inte igen henne men å andra sidan var vi från början 90 st i klassen så svårt att hålla koll på alla. Men vi hade riktigt kul! Innan vi åkte in till stan så blev vi bjudna på typ sockerkaka och grädde! Om det var gott ;) 


Juste så idag skulle ja till skolan för det hade jag idag tydligen haha noll koll på allting känns det som, men vi började tydligen kvart över åtta istället för kvart över nio som alltid annars, så ja hoppade det. Får kopiera av Anna <3

Men istället tog jag tag i kragen och cyklade till Lidl och fick med mig fyra fulla påsar! Så ja e nöjd! Fick dock inte med mig allt på inköpslistan men det får bli en till vända imorgon eller övermorgon. Det är ju så billigt på lidl så ja blir helt till mig;)Speciellt frukt och grönskaker. Åh så himla underbart nice. 

Jag ska väl någon gång klara av den där dieten ja har påbörjat men nu har ja så mycket olika mat ideer så det får vänta! O ja är inte i så stort behov av det ändå så. haha det kommer det kommer. 


Jaaa , satt o kollade lite och har fyra tentor nu som ligger och väntar, det ända jag behöver nu är att hitta motivationen så jag fixar det här. Är så sjuuuukt äckligt skoltrött, inte bra men bara och kämpa på ! behöver ju utbildningen och ja vill ha den också! Kom igen nu Matilda


Och en happy suprise! Min man kommer hem om ca: två veckor officielt!  Åh ska bli riktigt nice <3


Men det var lite för denna gång, dags o plugga vidare så hörs vi!


 


Bye Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tilda - 20 december 2013 14:33

  Sådär, där är lägenheten uppsagd och adressen ändrad. Som man längtat efter denna dag men ändå känns de lite sorgligt. Nu ska vi ta oss igenom julen sedan blir de att packa ihop allt och flytta till mamma!               ...

Av Tilda - 16 december 2013 18:31

 

Av Tilda - 5 december 2013 22:00

  Denna mannen! Så mycket respekt och en sån människa. Ryser när jag tänker på att han nu inte längre finns hos oss.  Må du vila i frid och att vi alla mäniskor försöker leva upp till hans standard.                       ...

Av Tilda - 2 december 2013 22:15

   

Av Tilda - 1 december 2013 22:15

     

Ovido - Quiz & Flashcards