upinthestar

Alla inlägg under september 2011

<3

Av Tilda - 7 september 2011 21:30

Denna låten! Älskar den så Sjukt underbar låt


<3

Av Tilda - 6 september 2011 12:15

Denna låt är LIVETS LÅT. Så många gånger man lyssnat på den o sedan är allting bra. För stunden ialf. Bob Marley<3


<3

Av Tilda - 5 september 2011 12:00

Av Tilda - 4 september 2011 21:56

Heeej alla ! 

Ni ska bara veta vilken underbart grym o helt otrolig helg ja har haft ! Fy fan vilket jävla bra drag, asså de går inte o beskriva med ord!


Ialf denna helg började då med fredag som alla helger brukar börja med , Efter skolan så åkte jag till Örebro o träffade Frillan på resecentrum därefter tog vi buss 888 till Karlstad för att sedan bli upphämtade av Becka i hennes grymt söta blåa lilla bil haha , åkte vidare mot Sunne ! Som verkligen är en liten håla , passar Becka perfekt ;) vi började med att åka o handla lite mat o sådär  o sen fick vi se Beckas urmysiga stuga , 


Sedan var det bara att dra igång kalaset. fixade oss lite o åt as god pasta karbonara vilket antagligen inte stavas sådär men nu får det göra det haha , Gott var det ! Musik i alla olika sorter o sedan kom Joel förbi ! En riktig hippie , Coolt va ja har träffat en sån o dom lever fortfarande ! hahah Status.

Sedan blev det en vandring till strandcafeet, måste säga att det var riktigt mysigt där och väldigt udda folk haha men det hade jag redan räknat med ;) 


Va där tills dom stängde vid klockan 1 o därefter drog vi hemåt. Snackade lite innan vi däckade . Vaknade tidigt som fan allihopa utom Joel som va sjukt bakis o bara ville dö haha Jag drog igång med dammsugaren o kände mig riktigt duktig o nyttig haha 

Efter det så blev det bara att ta det lugnt innan vi bestämde oss för att åka ner o äta dagen efter pizza! Frillan o jag tog våran specialare o den var nog den godaste pizzan jag någonsin har ätit i hela mitt långa liv! Så himla god. 


Därefter drog vi vidare ut till skogen, Nu var det dags för bergsbestigning. Det gick utomordentligt bra vi är ju trots allt Tema elever, men med omständigheterna att det var ett tag sen vi sluta plus att det var dagen efter så blev det en hel del paus, haha men det ägde för när vi kom upp på toppen var det så himla fint! 

vi vilade så klart o tog en del kort innan vi begav oss ner igen o sen tillbaka till Sunne för att handla o dra igång lördgaskvällen.

Duschen gick för fullt o vinet plockades fram ikväll med. Underbart 

Massa bra musik, roliga bilder och knäppa kommentarer. Bästa enligt mig. 

Blev samma ställe igen då för de finns typ inget annat haha Men vi var inte där så länge för vi var så hungriga o dom hade ingen mat för den va slut. 

Kom tillbaka hem o där drog jag igång värsta matlagningen haha , kokade potatis o stekte köttbullar o gjorde sås ! Sjukt himla gott, synd att dom andra inte orkade vänta så dom fick inte smaka men gott var det. 


Sov alla tre i Beckas nya dubbelsäng , självklart fick jag ligga i skarven o sängarna gled i sär men vad fan gör det , haha livet är hårt. 

Vaknade upp på morgonen o åt potatis o var lycklig , därefter fick vi träffa Beckas hyresvärd haha Frillan tyckte han såg ut som tomten. Han va gullig .

Därefter fick vi skjuts till tågstationen om man kan kalla det en station haha , o sedan sa vi heej då. 

Frillan o jag väntade på tåget som va försenat, Illa med tanke på att bussen skulle gå . Blev lite nervösa o fick springa till busstation , väl framme går vi på fel buss men det löser sig snabbt för våran står bara bakom. Skönt att vi han med bussen ialf. 

Helt slut båda två o skönt att komma hem , Trodde ja ! Vad inser inte jag på bussen ? , Jo mina nycklar är kvar hos Becka ! Typiskt skjut mig . Så istället för att ta ett tåg dirket hem så får ja stanna o åka till mamma för att hämta extra nyckeln ... Men då får ja träffa mamma o syster ialf !

Va kvar en stund hemma o sedan tog ja sex tåget hem, hemma vid halv åtta o nu sitter ja här ! Synd att helgen tog slut så himla snabbt men den har varit så sjukt rolig. Imorgon är de skola igen , men sen är det bara att tagga till helgen igen haha kommer bli bra. 

Här kommer lite bilder från helgen ! Njut säger ja bara , så underbara bilder. 


BILDBOMD:ad

  Bästa !


 


 

    


  Man kan inte annat än bara älska denna bild! hahah 


 


  Becka o mat asså = Kärlek hahah


  SNYYYGg


 


 


 


  Jag är nog värre än Håkan , han älskar potatis men jag älskar verkligen potatis!


 


  Skååååål


  Heej , ja posar inte alls. Snygg är du ialf 


  Fisch eye äger 


  HAHAH Frillan


  Ibland blir de inte som man tänkt sig..haha


 


 


  Uppe på berget!


  Koncentration på hög nivå! körde nästan in i trottoarkanten på andra sidan vägen haha..


  Strandcafeét !


  Snygg.com


  Snyggaste.se


 




Bye Bye 

<3

Av Tilda - 3 september 2011 13:15

<3

Av Tilda - 2 september 2011 21:30

<3

Av Tilda - 1 september 2011 21:15

Ovido - Quiz & Flashcards